قیمت کفپوش پی وی سی زیر فوم دار ضد خش در اردبیل چقدر است؟


قیمت کفپوش پی وی سی زیر فوم دار ضد خش در اردبیل چقدر است؟

اگر شما نیز کف از سرامیک‌های گران قیمت و خاص برای کف منزل شخصی یا ساختمان خود استفاده نموده و برای حفظ زیبایی و سلامت آن اهمیت قائل هستید، کفپوش های پی وی سی فوم دار گزینه بسیار مناسبی برای جلوگیری از هر گونه خط و خش و آسیب بوده که به عنوان یک...

اگر شما نیز کف از سرامیک‌های گران قیمت و خاص برای کف منزل شخصی یا ساختمان خود استفاده نموده و برای حفظ زیبایی و سلامت آن اهمیت قائل هستید، کفپوش های پی وی سی فوم دار گزینه بسیار مناسبی برای جلوگیری از هر گونه خط و خش و آسیب بوده که به عنوان یک عایق محکم و مقاوم از هر گونه ضربه و آلودگی در کف محیط شما جلوگیری کافی به عمل می‌آورد.

امروزه با پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی و در صنایع ساختمان‌سازی ایجاد شده انواع کفپوش جهت زیباسازی کف ساختمان‌ها تولید شده است که یکی از آنها کفپوش پی وی سی رولی است و از نوع پرمصرف‌ترین تجهیزات ساختمانی است که اکثرا در ابعاد ٩٠ در ١٥ تولید می‌شود.

کفپوش پی وی سی دارای لایه‌ای با نام دکوراتیو است که دارای ضخامت ۱۲ میکرون با نمای چوب بوده و به عنوان محافظ، در برابر سایش مقاومت بالایی دارد. قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسته به مدل آن فرق دارد؛ مثلا در مدل عاجدار نیز تولید می‌شود که طرح‌های گرانیت، برجسته و غیره را شامل می‌شود. نمونه های ساده این سازه مانند پارکت است که لایه پی وی سی به کار رفته در آن باعث انعطاف‌پذیری و انسجام محصول شده و سبب می‌شود در کنار هم بهتر قرار بگیرند.

یک دکوراسیون زیبا می‌تواند علاوه بر دلباز کردن فضای منزل، محیط را نیز جذاب‌تر کند و با انتخاب یک کفپوش پی وی سی زیر فوم دار و اجرای آن در کف خانه خود، می‌توانید دکوراسیونی مدرن و لوکسی داشته باشید.

قیمت کفپوش پی وی سی رولی نسبت به دیگر سازه‌ها و در مقایسه با زیبایی بی نظیری که دارد بسیار باصرفه می‌باشد و به دلیل دوام و استحکام بالا و طرح‌های متنوعی که دارد مشتریان زیادی قصد خرید و اجرای آن را دارند. بنابراین بهتر است با انتخاب آن بر اساس رنگ دکوراسیون خود محل زندگی یا محل کار خود را زیبا کنید و قیمت‌های این کفپوش نیز بسته به نوع و مدلی که دارد و بسته به میزان خرید شما متفاوت خواهد بود.

کفپوش رولی ضد خش

کفپو‌ش های مختلفی امروزه با طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که کفپوش رولی طرح پارکت پی وی سی ضد خش یکی از نمونه‌های پر فروش کفپوش می‌باشد که این کفپوش رولی از جنس پی وی سی است و در رول‌هایی با طول‌های متنوع تولید می‌شود.

از طرح‌های این نوع کفپوش می‌توان به طرح پارکت، سنگ، کاشی و سرامیک اشاره کرد که برای مکان‌های ورزشی، تجاری و کارگاهی از کفپوش رولی دارای ضخامت ۳ تا ۵ میلی‌متر و برای مصارف خانگی از کفپوش دارای ضخامت ۲ میلی‌متر استفاده می‌شود.

قیمت کفپوش پی وی سی زیر فوم دار ضد خش در اردبیل چقدر است؟

بر خلاف لمینت‌ها و پارکت‌های چوبی کفپوش پی وی سی ضد خش از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد و ضد آب بوده و با هر ماده شوینده‌ای به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید و همین‌ها باعث شده‌اند، خرید کفپوش رولی ضد خش رونق گسترده‌ای پیدا کند.

کفپوش پی وی سی اردبیل

این محصول بسیار شباهت به لمینت دارد و به کفپوش چرمی (وینل) شناخته شده است. خریداران و مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند که این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و دارای رنگ، طرح، مدل‌های متنوعی در بازار می‌باشد.

کفپوش دارای دو نوع است: رول و تایل، که در ضخامت‌های 2 الی 3 میلی‌متر بوده و کفپوش سرامیکی که این کالای نام‌برده نیز دارای دو نوع می‌باشد که عبارتند از براق و ساده. همینطور رنگ‌بندی بسیاری از این کالا در بازار وجود دارد که از نوع مات براق لعاب‌دار یا سنگ‌های مات بدون لعاب می‌باشند.

کف پوش آشپزخانه: یکی از کفپوش حساس و زیبا برای منزلتان می‌توانید استفاده کنید از نوع چرم است. این نوع کفپوش برای مکان‌های کم رفت و آمد می‌باشد و بسیار در برابر ضربه مقاومت کمی دارد و شما می‌توانید از این محصول در اتاق خواب منزلتان استفاده کنید و بدین ترتیب زیبایی اتاقتان را چندین برابر می‌کنید.

قیمت کفپوش پی وی سی زیر فوم دار ضد خش در اردبیل چقدر است؟

امروزه در بازارهای داخلی و خارجی کفپوش رواج شده است و یکی از بهترین آنها از نوع کفپوش پی وی سی اردبیل می‌باشد و برای این که دکوراسیون زیبایی داشته باشید می‌توانید از این سایت به صورت عمده، کفپوش با کیفیت در رنگ‌های متنوع فراهم نمایید.

شاید برایتان سوال باشد کفپوش pvc چیست؟ این کالا همانطور از اسمش پیداست برای پوشانیدن فضا مانند کف می‌باشد. در طی سالیان اخیر طرفداران و خریداران بسیاری داشته است. در گذشته افراد تمامی فضای منزلشان را با ست فرش یا موکت می‌پوشاندند، ولی با گذر زمان با تولید این محصول با ارزش توانسته باب میل بسیاری از مشتریان باشد و فروش چشمگیری داشته باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند