پرداخت 68 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری های گلستان


پرداخت 68 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری های گلستان

گرگان- مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: در پنج ماه نخست سال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۶۸ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های گلستان پرداخت شد.

قربان حاجی مشهدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۶۸ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: شهرستان‌های گرگان با ۱۷.۵ میلیارد تومان، گنبدکاووس با ۱۳.۵ میلیارد تومان، علی آبادکتول ۵.۱ میلیارد تومان و کلاله چهار میلیارد تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۱۵۱ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، عشایر و مناطق محروم قرار گرفت و انتظار است در سال جدید این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی ادامه داد: درآمدهای مالیاتی یکی از منابع مهم مالی دولت برای پیشبرد اهداف اقتصادی در کشورها محسوب می‌شود، در سال ۱۴۰۰ با تلاش همکاران و همکاری مؤدیان مالیاتی از مجموع یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی که سازمان امور مالیاتی کشور برای استان در نظر گرفته بود توانستیم حدود هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی را محقق کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز