با تجمع و بی تجمع، کارمان را می‌کنیم/ قنبرزاده: راستینه کیست؟ نمی‌شناسم


با تجمع و بی تجمع، کارمان را می‌کنیم/ قنبرزاده: راستینه کیست؟ نمی‌شناسم

نایب رییس مهدی تاج جلسه امروز هیئت رییسه را «اضطراری» خواند تا بر شایعات در مورد تغییر در تیم‌ملی دامن بزند.

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده نایب رییس مهدی تاج در مورد جلسه هیئت‌رییسه اظهار داشت: رییس فدراسیون توصیه‌هایی داشتند و تقسیم کار کردیم و متعهد شدیم این تقسیم کار و پروتکل مشخص شده در هیئت‌رییسه را رعایت کنیم. هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد محتوای جلسه از زبان سخنگوی فدراسیون خواهد بود و من اخلاقا مجاز نیستم چیزی که پروتکل شده را رعایت نکنم.

وی در مورد اظهارات اصولی عنوان کرد: نمی‌دانم چه صحبتی کردند اما هر صحبتی کردند، ایشان مسئولیت داشتند و من در این مورد صحبت نمی‌کنم.

قنبرزاده راجع به زمان کم تا جام جهانی توضیح داد: شما مطمئن باشید به همین دلیل جلسه اضطراری تشکیل شد و به همین دلیل جلسه فوری بود که کارها را پیش ببریم. مطمئن باشید همانطور که مردم دلسوز هستند، هیئت رییسه و رییس فدراسیون هم کمتر از آن دلسوز نیستند اما صحبت درباره آن حواشی را بیشتر می‌کند. قرار است حاشیه نباشد.

او اضافه کرد: توضیح بیشتر نمی‌توانم بدهم. مشخص نشده جلسه بعدی چه زمانی است.

نایب رییس تاج همچنین با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: در خصوص اسکوچیچ و تیم ملی مجاز به صحبت نیستم. همه موارد بحث شدند. سخنگوی فدراسیون باید توضیح بدهد و من هم به احترام همه، با صداقت می‌گویم در جریان جلسه هستم اما چیزی نمی‌گویم و چیزی از من در نمی‌آورید.

وی در مورد حضور شهره موسوی اظهار داشت: در جلسه بودم اما نمی‌خواهم بگویم.

قنبرزاده درباره اظهارات راستینه نماینده مجلس گفت: راستینه چه کسی است؟ نماینده مجلس کجا؟ من او را نمی‌شناسم و به همین دلیل در موردش صحبت نمی‌کنم. رییس کمیته ورزش هم آقای دکتر فروردین است. برنامه‌های ورزشی را خیلی کم می‌بینم.

او با اشاره به موضعش در مورد فدراسیون عنوان کرد: در این مورد صحبت نمی‌کنم و مردم قضاوت کنند. آنقدر برنامه زدن دوستان تکراری شده که بگذارید مردم قضاوت کنند. شما مطمئن باشید هیئت رییسه دلسوز هستند و همه مسائل را بررسی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. امروز هم تصمیمی درباره شخصی گرفته نشد و کلی بود.

قنبرزاده راجع به ترکیب هیئت رییسه توضیح داد: به نظر من جلسه دوستانه و با کمال آرامش برگزار شد و جا دارد از آقای ماجدی تشکر کنم که بسیار همراه بودند و فدراسیون را طوری تحویل دادند که منابع مالی خوبی دارد و جای تشکر دارد. همه همراه هستند.

او درباره تجمع مقابل فدراسیون اظهار داشت: کار انجام می‌شود؛ با تجمع و بی تجمع این هیئت رییسه کارش را می‌کند. کار اساسنامه و وظیفه‌ای که باید را خواهد کرد. خیلی دوستان گفتم از پارکینگ برو اما گفتم من فرار نمی‌کنم. حقیقت را به رسانه می‌گویم؛ در این خصوص پروتکل داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل