شهرداریچی‌های هگمتانه به دنبال برد در شهر بابک


شهرداریچی‌های هگمتانه به دنبال برد در شهر بابک

همدان- در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف مس شهربابک خواهد رفت.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور خیلی زود به ایستگاه سوم رسید و رفته رفته تنور این رقابت‌ها داغ و داغ‌تر می‌شود و شاهد جدال‌های زیبا و حساسی هستیم.

با گذشت دو هفته از این رقابت‌ها تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده‌اند و بازی‌های زیباتری را به نمایش می‌گذارند، در هفته گذشته با به ثمر رسیدن ۲۶ گل شاهد هفته‌ای جذاب و پر گل بودیم.

سایپا تهران و شمس آذر قزوین با کسب ۲ پیروزی و ۶ امتیاز خیلی زود چهره یک تیم مدعی به خود گرفتند و باتوجه به هزینه و عملکرد این دو تیم در بازار نقل و انتقالات بدون شک از مدعیان این فصل خواهند بود.

در کنار این دو تیم تیم‌های پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان هم نسبت به سایر تیم‌ها هزینه‌های بالایی انجام داده‌اند و به دنبال صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند.

اما در کنار تیم‌های متمول و تا دندان مسلح لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم بی ادعا و کم‌هزینه‌ای چون شهرداری همدان تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور با جوانان با انگیزه و استعدادهای درخشان فوتبال ایران در دو هفته گذشته برابر دو تیم تا دندان مسلح و متمول استقلال خوزستان و ون پارس اصفهان به یک تساوی و پیروزی دست یافته و به نتایج دور از انتظاری دست پیدا کرده است.

شاید با قطعیت بتوان گفت تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور است اما به واسطه حمایت از جوانان با انگیزه فوتبال کشورمان، و بازیکنان بومی و تعدادی بازیکن باتجربه و کارکشته توانسته تنه به تنه تیم‌های قدرتمند بزند.

هزینه یک بازیکن بعضی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با چندین بازیکن این تیم برابری می‌کند اما در فوتبال همیشه پول حرف اول را نمی‌زند.

شهرداریچی‌های هگمتانه امروز چشم امید جوانان و نوجوانان فوتبالیست این شهر هستند و رؤیای حضور در این تیم به خواب و خیال بازیکنان دیار بوعلی سینا تبدیل شده است.

در هفته گذشته و در اولین دیدار خانگی تیم فوتبال شهرداری همدان برابر ون پارس اصفهان، حضور پر شور هواداران همدانی در ورزشگاه نشان از عشق و علاقه مردم همدان به این تیم داشت.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در مصاف سخت و نفس‌گیر باید به مصاف یکی از تیم‌های صنعتی فوتبال ایران برود، مس شهربابک تیمی که در سال‌های اخیر هزینه‌های خوبی را در فوتبال انجام داده و از نظر مالی از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

مسی‌ها در دو هفته گذشته در به دست آوردن پیروزی ناکام بوده‌اند و در هفته نخست برابر شهرداری آستارا در خانه متوقف شدند و هفته گذشته نیز با نتیجه ۲ بر یک برابر پارس جنوبی جم تن به شکست دادند.

در این هفته شهر بابکی‌ها تنها به دنبال ۳ امتیاز خانگی هستند و بدون شک شهرداریچی‌های هگمتانه روز سختی را برابر این تیم پشت‌سر خواهند گذاشت.

اما شاگردان احمد جمشیدیان برابر تیم‌های قدرتمند و مدعی همچون هفته نخست برابر استقلال خوزستان بازی جانانه و خوبی را ارائه می‌دهند و به دنبال کسب امتیاز از معدن مس خواهند بود.

گفتنی است؛ در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه تیم فوتبال شهرداری همدان میهمان مس شهربابک است.

این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه در استان کرمان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات