تجهیز 11 مرکز اسکان اضطراری در نهاوند همزمان با ایام اربعین


تجهیز 11 مرکز اسکان اضطراری در نهاوند همزمان با ایام اربعین

همدان- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از تجهیز ۱۱ مرکز اسکان اضطراری در این شهرستان همزمان با ایام اربعین خبر داد.

علی کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر از آمادگی تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان به همراه پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های خود در طول ایام اربعین در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسافران در هنگام عبور برای تشرف به زیارت اربعین ممکن است خدای نکرده با حوادثی روبرو شوند که نیاز به اسکان داشته باشند، ۱۱ مرکز اسکان اضطراری که عمدتاً در مساجد و سالن‌های ورزشی قرار دارند مهیا و تجهیز شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در ادامه صحبت‌های خود از آموزش کمک‌های اولیه به موکب‌داران خبر داد و افزود: به منظور سرعت در ارائه خدمات امدادی به مسافران به موکب‌داران مستقر اعلام شده نفراتی را برای آموزش کمک‌های اولیه معرفی کنند تا پس از کسب آموزش لازم به عنوان امداد زائر به مسافران خدمات امدادی ارائه کنند.

کیانی اظهار کرد: در این ایام هشت نفر روز از نیروهای داوطلب به طور دائم فعال بوده و در صورت نیاز سایر امدادگران نیز فراخوان می‌شوند.

وی در پایان گفت: شماره تلفن‌های ۰۸۱۳۳۲۳۳۹۳۹ و ۱۱۲ به منظور خدمت‌رسانی و راهنمای زائران به طور شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران اربعین هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


‏انصارالله یمن: عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد