خادمی زائران اربعین برای کردستانی ها افتخاری بزرگ است


خادمی زائران اربعین برای کردستانی ها افتخاری بزرگ است

مریوان- استاندار کردستان گفت: خادمی زائران برای ما مسئولان و مردم کردستان، افتخار بزرگی است و باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز سه‌شنبه در آئین بدرقه نخستین کاروان زائران اربعین از مرز باشماق مریوان اظهار داشت: با وجود اینکه با تأخیر تصمیم به انتخاب مرز باشماق برای تردد زائران اربعین گرفته شد اما در مدت زمان کمی، شرایط مناسبی برای میزبانی از زائران فراهم شد و اگر حجم زائرین بیشتر شود، ظرفیت برای میزبانی وجود دارد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در بازگشت، شاهد مراجعه تعداد بیشتری از زائران باشیم که تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: اربعین نمادی برای اتحاد بین نه تنها مسلمانان، بلکه آزادگان جهان در برابر جبهه کفر، استکبار و صهیونیسم است.

زارعی کوشا افزود: امروز جریان حرکت اربعین حسینی نشان و نمادی از اتحاد همه آزادگان و کسانی است که به خداوند بزرگ اعتقاد دارند.

وی اظهار داشت: انتخاب مرز باشماق به عنوان محل تردد زائران برای نخستین بار، افتخاری برای مردم کردستان و مریوان است.

استاندار کردستان تصریح کرد: خادمی زائران برای ما مسئولان و مردم کردستان، افتخار بزرگی است و باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اسلام (ص)، مبنی بر اینکه حسین از من است و من از حسین هستم، ادامه داد: این به معنای آن است که دین اسلام با نثار خون امام حسین (ع) بقا یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)