فارس من| افزایش اعتبار گذرنامه درخواست مردم از مسؤولان


فارس من| افزایش اعتبار گذرنامه درخواست مردم از مسؤولان

«مدت اعتبار پاسپورت ۱۰ ساله شود» عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت کرده و پیگیری آن را از خبرگزاری فارس خواستار هستند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، «مدت اعتبار پاسپورت ۱۰ ساله شود» عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت کرده و پیگیری آن را از خبرگزاری فارس خواستار هستند.

در متن این پویش آمده است:« پاسپورت گرفتیم دو سال راه بسته شد و نشد به زیارت اربعین مشرف شویم و ۲ سال مدت اعتبار پاسپورت‌مان از بین رفت، در راستای کم کردن زحمت و هزینه‌های مردم، پلیس، محضر و دفاتر پیشخوان و جلوگیری از اسراف و اتلاف وقت و کاغذ و طبق منویات مقام معظم رهبری در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم با این هزینه‌های گزاف حداقل اعتبار پاسپورت‌ها را ۱۰ یا ۱۵ ساله کنید.لطفاً مسئولین محترم فکری برای رفاه حال مردم کنند».

گفتنی است در حال حاضر پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در راستای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در سفر به کشور عراق ، اعتبار گذرنامه‌های منقضی را با بروزرسانی در سیستم و نصب برچسب افزایش داده است.

بدین ترتیب افرادی که اعتبار گذرنامه های آنها از اول شهریور ۱۳۹۱ به بعد است می توانند با مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰ برای شرکت در مراسم راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی گذرنامه خود را به مدت شش ماه تمدید کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی