رسیدگی تخصصی به دعاوی شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان شرقی


رسیدگی تخصصی به دعاوی شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما موسی خلیل‌الهی گفت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و تحقق شعار امسال، حمایت کامل و همه‌جانبه از تولیدکنندگان و کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان قرار دارد و دادگستری...

رسیدگی تخصصی به دعاوی شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما موسی خلیل‌الهی گفت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و تحقق شعار امسال، حمایت کامل و همه‌جانبه از تولیدکنندگان و کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان قرار دارد و دادگستری استان‌ها در کنار واحد‌های دانش بنیان هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با توجه به درخواست رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مبنی بر اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به فعالیت‌های دانش بنیان استان، ۲ شعبه به همین منظور تعیین شد.

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلاتی همچون موضوع تامین اراضی مورد نیاز و ایجاد راه دسترسی مکاتبات لازم با دستگاه‌های مربوطه به منظور مساعدت و تسریع در رفع مشکلات انجام شده افزود: به منظور بررسی کارشناسی وتخصصی مسایل و مشکلات مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان استان مقرر شد؛ دوره آموزشی با هدف آشنایی مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان با مباحث مالیاتی و معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان با همراهی اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: همچنین برای رفع مشکلات مخابراتی واحد‌های تولیدی، صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمانی و مجتمع عصر انقلاب واقع در شهرک اندیشه، مکاتبات لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام و مقرر شد تدابیر لازم برای رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ویدیوی حیرت‌انگیز ناسا از شراره‌های خورشیدی کلاس ایکس