آغاز خدمات رسانی موقوفه های کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین


آغاز خدمات رسانی موقوفه های کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین

یاسوج_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی موقوفه های استان به زائران اربعین آغاز شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیر الاسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: چندین موقوفه در استان در مسیر زوار حسینی با تلاش‌های خیرین عزیز و همت هیأت امنا در استان خدمات رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: این خدمات در شهرستان گچساران بنام امامزاده بی بی حکیمه و در امامزاده جعفر و امامزاده قطب الدین در مسیر زوار ارائه می‌شود.

نصیر الاسلامی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چندین موکب را ساماندهی کرده است، گفت: زیارت پرفیض اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در طول سال‌های متمادی برگزار شده و بحق والاترین ابعاد معرفتی و تربیتی را در عاشقان حضرت ایجاد کرده است.

نصیر الاسلامی گفت: در چند ساله اخیر با تلاش‌های جهادی همه علاقمندان این مسیر مقدس، از جمله شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به بزرگترین اجتماع پیاده روی معنوی جهان با حضور شیعیان و علاقمندان حسینی و حتی دیگر مکاتب و دیگر ادیان شده است.

مدیرکل اوقاف استان خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه بعنوان خدمتگذار قرآن و نوادگان اهل‌بیت (ع) در موضوع سفر زیارتی اربعین نیز بعنوان خدمتگذار پیشتاز بوده است

وی افزود: با همت همکاران اداری و اصحاب وقف و بقاع متبرکه حضور پررنگی در خدمات به زوار عزیز در طول مسیر در عراق و داخل کشور محقق شد.

نصیر الاسلامی با اینکه این استان از جهت موقوفات روضه خوانی حضرت سید الشهدا (ع) کم بهره و از از جهت موقوفات اطعام بی بهره است، گفت: با تلاش‌های همکاران و تأکیدات نماینده محترم ولی فقیه در سازمان موکب‌هایی را ساماندهی کردیم.

وی افزود: از همه خیرین و علاقمندان حسینی درخواست می‌کنم که در این راه مقدس، بذل مال نموده و املاکی را در راستای خدمت بی منت به زوار اربعین وقف نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال