5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان و ایثارگران لرستان احداث می‌شود


5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان و ایثارگران لرستان احداث می‌شود

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: با قول رئیس مجلس، پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران لرستان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در شورای مسکن لرستان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: کار نهادهای مولود انقلاب نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی بر اساس نیازها و نظام مسائل جامعه است.

وی افزود: شکل‌گیری نهادها علاوه بر مسئله خدمتگزاری، مبنای فکری و تفکری دارد و این امر مسئولیت کار را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار لرستان مبنای شکل‌گیری نهادهایی نظیر کمیته امداد حضرت امام (ره) را اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه برشمرد و با بیان اینکه کمیته امداد تنها به دنبال پرداخت مستمری نیست بلکه در راستای توانمندسازی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کرده است، گفت: این نهاد مولود انقلاب امروز به یک مدل در جامعه تبدیل شده است.

زیویار در ادامه با بیان اینکه در بخش تأمین مسکن در ابتدای راه هستیم اما استان در پیگیری رتبه سوم را دارا است، افزود: البته به نتیجه رساندن این پیگیری‌ها مهم است و باید بستر را برای تأمین مسکن فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس مجلس به لرستان، قول ساخت پنج هزار واحد مسکونی در استان با هدف تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران لرستان را داد، افزود: باید بستر لازم را برای تأمین زمین فراهم کنیم و محدودیت انجام کار نداریم.

استاندار لرستان گفت: همدلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای تولید مسکن مددجویان و ایثارگران وجود دارد و به هر میزانی نیاز به مسکن از سوی دستگاه‌ها اعلام شود وظیفه داریم با تأمین زمین این نیازها را مرتفع سازیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...