ثبت روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل


ثبت روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل

اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آمار مراکز درمانی و علوم پزشکی استان خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی در اردبیل به ثبت نرسیده است.

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری ۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان، اظهار کرد: خوشبختانه براساس آمار مراکز درمانی و علوم پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی به دلیل کرونا در استان اردبیل ثبت نشده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۹ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار در بخش آیآی. سی. یو کرونا بستری بوده و ۸ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: از نظر رنگ‌بندی شهرستان نیر و کوثر در وضعیت نارنجی، شهرستان پارس‌آباد، خلخال و گرمی در وضعیت آبی و شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین، مشکین‌شهر، بیله سوار و اصلاندوز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

محمدیان اردی با تاکید بر رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی همه مردم ادامه داد: شهروندان از عادی انگاری بیماری کووید ۱۹ خودداری کرده و ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی با اشاره به تداوم شیوع موج هفتم کرونا در استان اردبیل، افزود: به افرادی که بیش از ۶ ماه از دریافت آخرین دز واکسن کرونا آنها گذشته است، توصیه می‌شود که جهت تزریق واکسن یادآور به مراکز تزریق واکسن در سطح استان اردبیل مراجعه کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟