قول فرمانداران 2 شهرستان قم برای احداث پیست موتور سواری


قول فرمانداران 2 شهرستان قم برای احداث پیست موتور سواری

قم- مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از قول مساعد فرمانداران ۲ شهرستان تازه تاسیس قم برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل رانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم سانی خانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم اظهار داشت: فرمانداران ۲ شهرستان کهک و جعفرآباد قول اختصاص زمین مناسب برای هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم را داده اند و در اداره کل ورزش و جوانان هم هم حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا هیجان جوانان در میدان ورزشی تخلیه شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم فرآیند برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی قم را خوب عنوان کرد و افزود: برخی افراد را داشتیم که بدلیل سهل انگاری که در ثبت نام انجام دادند و کار ثبت نام را به روزهای پایانی کشاندند نتوانستند در مجمع امروز کاندیدا شوند و البته به احدی اجازه ممانعت ندادیم و از قانون هم عدول نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر طبق قانون زمان ثبت نام تمام شود ما ملزم به برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: در قم پس‌از انقلاب موتورسواران زیادی بودند و خود شهید مهدی زین الدین ساماندهی موتورسواران دهه ۶۰ انقلاب در بحبوحه جنگ تحمیلی را عهده دار بود.

سانی خانی افزود: از هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم انتظار داریم که سابقه خوبی در دفاع از آرمان‌های انقلاب داشته باشند و میراث دار شهدا باشند و شهدای شاخص قم از بهترین موتورسواران و اتومبیل رانان قم بودند.

وی خواستار افزایش تعداد مربیان حرفه ای و فعالیت در شهرهای تابعه استان و تداوم برنامه‌های آموزشی برای هیأت موتور سواری و اتومبیل رانی قم شد.

وی تاکید کرد: امید است با اعتماد مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی قم به محمد عقیلی هیئت به درجه‌ای برسد که در میادین بین المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی بالا برود.

سانی خانی گفت: رده‌های نهادهای انقلابی هم همراه هیأت هستند و باید کسانی که در این زمینه دغدغه دارند نیز حرف‌هایشان شنیده شود و از امکانات هیأت استفاده کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها