تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران تغییر کرد


تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران تغییر کرد

تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران، نخستین و بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالین زیست بوم موبایل کشور از 7 تا 10 مهرماه به روزهای 10 تا 13 آبان‌ ماه تغییر یافت.این تصمیم در پی تحلیل شرایط کرونایی کشور پس از بازگشت زائرین کربلای معلی از مراسم اربعین حسینی و...

تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران، نخستین و بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالین زیست بوم موبایل کشور از 7 تا 10 مهرماه به روزهای 10 تا 13 آبان‌ ماه تغییر یافت.

این تصمیم در پی تحلیل شرایط کرونایی کشور پس از بازگشت زائرین کربلای معلی از مراسم اربعین حسینی و پیش‌بینی شیوع موج جدید کرونا و همچنین بهبود وضعیت فعالیت زنجیره موبایل پس از پشت سر گذاشتن مشکلات اخیر، گرفته شده است.

تغییر تاریخ این رویداد که در سه‌بخش نمایشگاهی، زیست بوم و ستاره‌ها برگزار می‌شود با نظر ستاد برگزاری کنگره موبایل و بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته با مشارکت‌کنندگان و ذینفعان صورت گرفته است تا ریسک شیوع بیماری در هنگام حضور گسترده فعالان و بازدیدکنندگان به حداقل برسد.

کنگره موبایل ایران در تاریخ جدید با هدف توسعه زیست بوم موبایل و ایجاد همگرایی بیشتر میان تمامی ذی‌نفعان این بخش برگزار می‌شود و در آن شاهد ارائه جدیدترین محصولات و خدمات در کنار امکان طرح کلیدی‌ترین دغدغه‌های نقش‌آفرینان این حوزه خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...