صدور 420 هزار برگ گذر موقت ویژه اربعین


صدور 420 هزار برگ گذر موقت ویژه اربعین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار «علی ذوالقدری» گفت: از ۲۰ روز گذشته حجم ورودی پرونده‌ها و دریافت مدارک صدور گذرنامه از طریق دفاتر پلیس + ۱۰، هشت برابر افزایش پیدا کرده است و تا صبح امروز ۴۸۰ هزار برگ تردد اربعین برای زائرین صادر و برای...

صدور 420 هزار برگ گذر موقت ویژه اربعینبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار «علی ذوالقدری» گفت: از ۲۰ روز گذشته حجم ورودی پرونده‌ها و دریافت مدارک صدور گذرنامه از طریق دفاتر پلیس + ۱۰، هشت برابر افزایش پیدا کرده است و تا صبح امروز ۴۸۰ هزار برگ تردد اربعین برای زائرین صادر و برای ارسال تحویل پست شده است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا افزود: به دلیل حجم انبوه صدور برگه‌های تردد اربعین این موضوع باعث شده تا تحویل آن‌ها از سوی پست با مشکل مواجه شود و به موقع به دست متقاضیان نرسد. از ظهر دیروز برای کسانی که برگ گذر اربعین به دست آن‌ها نرسیده و عجله دارند، مجدد برگ گذر صادر و به صورت حضوری به آن‌ها تحویل دادیم.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: در تهران ۴ مرکز برای صدور برگ گذر اربعین و تمدید گذرنامه در نظر گرفته شده، شماره یک: پلیس مهاجرت و گذرنامه در خیابان ستارخان، خیابان شهرآرا ؛ شماره دو: اداره گذرنامه در خیابان مطهری، نبش کوی نور ؛ شماره سه: جنب‌آباد، سرکلانتری دوم ؛ شماره چهار: شهر ری، اداره گذرنامه است که مسافران می‌توانند مراجعه کنند و همان جا برگ گذر اربعین تهیه و عازم سفر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند