پیگیری‌های مستمری برای بهبود وضعیت درمان استان بوشهر داریم


پیگیری‌های مستمری برای بهبود وضعیت درمان استان بوشهر داریم

بوشهر- نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های مستمری برای بهبود وضعیت درمان استان بوشهر داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، اظهار داشت: نقش آفرینی در عرصه مریض‌داری کار بسیار دشواری است و زحمات کسانی که در این میدان تلاش و فعالیت می‌کنند در هر سطحی و جایگاهی به معنای واقعی کلمه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا جان خود را تقدیم کردند، اظهار داشت: توفیق حضور در عرصه بهداشت و درمان یک توفیق الهی و یک فرصت است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تأکید کرد: نمی‌توان همیشه از ضعف‌ها سخن گفت چراکه بیان صرف ضعف‌ها، ضعف را افزون و روحیه ما را تضعیف می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید ضعف‌ها را شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی کنیم، بیان کرد: ما باید مسائل را جز به جز در هر حوزه شناسایی کنیم و با مدیر استانی و متناظر ملی آن موضوع را دنبال کنیم تا از کلی گویی رها شویم.

جمیری اضافه کرد: بعد از اولویت‌بندی مشکلات، پیگیری‌های مکرر مثمر ثمر است.

وی اضافه کرد: در حوزه برنامه‌ریزی، بخش عمده‌ای از کار مدیریت است که بسیار مهم‌تر از منابع مالی است؛ مدیریت صحیح می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تأکید کرد: امیدوارم با مدیریت خوب، جوان و توانمند دانشگاه و بیمارستان شاهد شرایط بهتری باشیم تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه