همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد برای برگزاری اربعین بسیج شدند


همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد برای برگزاری اربعین بسیج شدند

آبادان- وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد در داخل و خارج از کشور برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی بسیج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی آبادان در جمع خبرنگاران بیان کرد: توفیقی حاصل شده تا در این ایام حسینی در منطقه‌ای که بوی شهادت می‌دهد، بیاییم و قطعاً در راستای برگزاری اربعین حسینی آنچه که از دست ما بر می‌آید حتماً انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در یکسال اخیر در حوزه فرهنگی پیش بینی‌های مناسبی برای اربعین حسینی در نظر گرفته شده افزود: با پیگیری‌ها و موافقت رئیس جمهور و هماهنگی استاندار خوزستان یکسری پروژه‌های فرهنگی را در دستور کار قرار گرفتیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد در داخل و خارج از کشور برای اربعین بسیج شدند و مسولیت‌هایی در داخل و خارج از کشور در نظر گرفته شد.

اسماعیلی گفت: در دولت جدید یکی از شعارهای اصلی ما بازگشت به کانون مساجد است که این امر از طریق کانون‌های فرهنگی دنبال می‌شود و مقرر شده تا کانون‌های مساجد فعال‌تر شوند تا بسیاری از کارها از طریق کانون‌ها انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق