654 نفر به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند


654 نفر به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند

چذابه- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۶۵۴ نفر از زائران اربعین حسینی به درمانگاه مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی‌بر ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از امکانات بهداشتی درمانی مستقر در مرز چذابه بیان کرد: در یک هفته اخیر ۶۵۴ نفر از زائران به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که از این تعداد ۶۲۹ نفر به صورت سرپایی و ۲۵ نفر به سایر مراکز درمانی اعزام شدند.

وی افزود: بخشی از زائران با مشکلات تنفسی، گوارشی، ضعف و بی‌حالی، زنان، قلبی و فشار خون مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: در درمانگاه تخصصی پایانه مرزی چذابه امکانات مناسبی برای زوار اربعین حسینی تدارک دیده شده و آمادگی لازم برای ارائه خدمت به بیماران و مصدومان وجود دارد.

وی گفت: سپاه پاسداران با امکانات درمانی مناسبی در مرز فعال است و ارتش جمهوری اسلامی ایران با برپا کردن بیمارستان صحرایی در مجموع امکانات مناسبی را برای ارائه خدمات درمانی مهیا کرده‌اند.

حی‌بر با اشاره به سالن سرد مستقر در پایانه مرزی چذابه افزود: تاکنون ۵۰۲ نفر به سالن سرد مراجعه و خدمات لازم را برای برطرف شدن خطر گرمازدگی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به گرمای هوا، جمعیت زیاد و احتمال وقوع گرمازدگی تاکید کرد: زوار از تابش مستقیم آفتاب دوری مایعات و نوشیدنی‌های خنک مصرف و طبق توصیه‌ها تا حد ممکن در شب‌ها پیاده‌روی کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت» برگزار می‌شود