13 میلیارد ریال جریمه برای قاچاق لوازم یدکی خودرو در اردبیل


13 میلیارد ریال جریمه برای قاچاق لوازم یدکی خودرو در اردبیل

اردبیل - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچی لوازم یدکی در اردبیل به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گزارش اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون کشف ۴۹۲ هزار کمک فنر قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر شناسایی و تحویل مراجع قضائی داده شد، افزود: شعبه رسیدگی به تخلفات متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با تاکید بر نصب کد شناسه و کد رهگیری بر روی تمامی لوازم یدکی‌ها بیان کرد: تمامی تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان لوازم یدکی موظف به نصب این کدها بر روی کالا هستند، در غیر این صورت طبق ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تخلف محسوب شده و برابر قانون مبارزه با قاچاق با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

رحیمی‌آذر همچنین با اشاره به جمع‌آوری لوازم یدکی قاچاق و تقلبی خودرو از بازار تصریح کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات