مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد


مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد

طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده، منصوره سادات مرتضوی به سمت مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده، منصوره سادات مرتضوی به سمت مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد.

مدیر پژوهشکده زن و خانواده تهران از چهره‌های فرهنگی شناخته شده است که کارشناس و نویسنده برنامه‌های تلویزیونی ایستگاه اندیشه، فرمول جاذبه، فرهنگ از آنچه می‌بینید به شما نزدیکتر است، اصحاب عشق و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را در پرونده کاری خود دارد.

منصوره سادات مرتضوی مدرس دانشگاه و پژوهشگر تعلیم و تربیت، رسانه و زنان است و پژوهشگری چندین پروژه از جمله رصدخانه فرهنگی اصفهان را نیز بر عهده داشته است. او مشاور زنان و خانواده شهردار اصفهان، عضو کمیته مشورتی تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شبکه روانشناسان اشراق و مؤسس و مدیر مجموعه فرهنگی ألست است.

همکاری با وزارت دفاع، مجری طرح حجاب استانداری، سردبیری نشریات برهان و چشم‌های بیدار و مدرس طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه علوم پزشکی از دیگر سوابق اجرایی وی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شکوه تعزیه حسینی در سوئد