تامین منابع برای ساخت مسکن نیازمند مولدسازی است


تامین منابع برای ساخت مسکن نیازمند مولدسازی است

زنجان-استاندار زنجان با تاکید بر اینکه برای تامین منابع برای ساخت مسکن، نیاز به مولد سازی داریم، گفت: قانون اجازه مولدسازی و اجازه الحاق به محدوده را داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان زنجان، با بیان اینکه باید ناملایمی‌ها را به جان خرید تا حرکتی رخ دهد، گفت: وقتی چالش هست یعنی اتفاقاتی در حال رخ دادن است و باید برای انجام کارها، کارشناسی انجام گیرد و این بسیار مهم است.

استاندار زنجان گفت: در سال‌های گذشته نتوانسته‌ایم جوابگوی نیاز مسکن در زنجان باشیم و به همین دلیل قیمت مسکن و اجاره بها در زنجان افزایش سرسام آوری داشته است.

افشارچی تاکید کرد: سازمان بازرسی نیز موظف به پاسخگویی به مردم هستند و فقط نباید به چیزی که در برنامه و بودجه تدوین شده تکیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای تأمین منابع، نیاز به مولد سازی داریم، گفت: قانون اجازه مولدسازی و اجازه الحاق به محدوده را داده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: وقتی صحبت از مولدسازی می‌شود باید از تمام اختیارات استفاده کنیم و شاید نگاه ما به قوانین حداقلی است.

افشارچی به موضوع مطرح شده توسط مدیران شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای زنجان در خصوص الحاق بخش جدید در غرب زنجان اشاره کرد و گفت: برای رفع چالش‌ها باید برنامه ریزی ویژه و عملیاتی صورت گیرد.

استاندار زنجان به اظهارات یکی از مسئولان اداره کل بازرسی استان مبنی بر اینکه در طول ۱۰ سال گذشته الحاقی به محدوده زنجان انجام نشده است، گفت: چرا در مدت یک سال باید ۲ زمین با مساحت‌های ۱۶۰ و ۱۲۰ هکتار به محدوده این شهر اضافه شود و این امر نیاز به کارشناسی بیشتری دارد و در این میان اگر زمینی به شهر الحاق می‌شود به این دلیل است که نیاز به مسکن تأمین شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک بام دو هوای باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان زنجان