کارخانه فرآوری عناب سیوجان کلنگ زنی شد


کارخانه فرآوری عناب سیوجان کلنگ زنی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کارخانه فرآوری عناب سیوجان با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی امروز پنج شنبه(۱۷ شهریور) در مراسم کلنگ زنی کارخانه بسته بندی و فرآوری عناب سیوجان اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی هزار و 16 تعاونی مختلف اقتصادی و کشاورزی داریم که 200 تعاونی در حوزه کشاورزی فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد اعضای عضو تعاونی سیوناب «Si0nab» هفت نفر هستند که یکی از تعاونی های خوش نام خواهد بود، افزود: این کارخانه در سال آینده افتتاح خواهد شد.

اشرفی با بیان اینکه ۳۶ برند مربوط به تعاونی ها در استان ثبت شده است، ادامه داد: اگر تعاونی بخواهد محصولی تولید و صادرات کند باید در زمینه برندسازی اقداماتی انجام دهد.

رضا محمدی مدیرعامل کارخانه فرآوری عناب سیوجان هم در این مراسم اظهار کرد: شرکت تعاونی سیوناب با سرمایه گذاری ۵۶ میلیارد تومان با عضویت هفت نفر تشکیل شده است که با بهره برداری از این کارخانه برای 35 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه میزان تولید این کارخانه سالیانه ۸۰۰ تن عناب است، گفت: زمان بهره برداری فاز اول فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

گفتنی آیین کلنگ زنی کارخانه بسته بندی و فرآوری خشکبار (عناب) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار خوسف و مسئولان استانی و شهرستانی سیوجان خوسف انجام شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم