برافراشتن پرچم بارگاه آستان مقدس حسینی و بارگاه آستان عباسی در آسمان هند


برافراشتن پرچم بارگاه آستان مقدس حسینی و بارگاه آستان عباسی در آسمان هند

یک هیئت از آستان مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، پرچم های بارگاه این دو آستان را در تعدادی از حسینیه های شهر بنگلور، سومین شهر بزرگ هند برافراشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، سی امین همایش «یوم الحسین(ع)» با شعار « قابل الکراهیة بالحب» در شهربنگلور هند به کار خود پایان داد. پرچم های بارگاه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) توسط هیئت اعزامی آستان های مقدس حسینی و عباسی به این همایش اهدا شد.

همچنین پرچم های آستان های حسینی و عباسی در تعدادی از حسینیه های شهر بنگلور که سومین شهر بزرگ در هند به شمار می آید، برافراشته شد.

دکتر سعدالدین البناء، نماینده آستان مقدس حسینی گفت: در اختتامیه فعالیت های همایش یوم الحسین(ع) دو پرچم بارگاه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) توسط هیئت این دو آستان مقدس شرکت کننده در این همایش اهدا شد. اهدای این دو پرچم با حضور نمایندگان ادیان و مذاهب هندی انجام شد.

البناء گفت: هیئتی متشکل از ما به عنوان نمایندگان حرم مطهر حسینی و نمایندگانی از حرم حضرت عباس(ع) (حاج طلال البیر، سیدجلال جلوخان) در این همایش شرکت کردند و تعدادی از حسینیه های این شهر را بازدیدکردند.

وی افزود: اهدا و برافراشتن پرچم امام حسین(ع) در حسینیه شهرهای بنگلور، علی گور، آنی علی در هند انجام شد. همچنین برخی هدایای نمادین مخصوص آستان حسینی و آستان عباسی را به آنها تقدیم کردیم.

هیئت آستان مقدس امام حسین(ع) در حاشیه این همایش در کمپین اهدای خون که سازمان جهانی «من هو الامام الحسین(ع)» به راه انداخت، شرکت کرد. در این کمپین 50 هزار اهداکننده شرکت کردند تا خون هایشان در بانک خون برای همه پیروان ادیان مختلف به نام امام حسین(ع) و به نام همه بشریت باشد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم