مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود


مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی هفدهم شهریور در سالن انتظار با حضور رئیس مرکز اداره قرآنی اوقاف و جمعی از مدیران استانی برگزار شد که از نفرات برتر این مسابقه تجلیل شد.

وی افزود: مسابقات قرآنی در مرحله استانی در ۲ بخش خواهران و برادران و در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل با ۲۶۳ شرکت کننده برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۶ نفر در مرحله استانی مقامات اول تا سوم را کسب کرده و از این تعداد ۱۵ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که مرحله مقدماتی به میزبانی استان کرمانشاه در آبان ماه خواهد بود.

وی گفت: مسابقات مرحله استانی در چهار روز برگزار شده که روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور خواهران و ۱۵ و ۱۶ شهریور برادران در رشته‌های یاد شده به رقابت پرداخته و ۱۲ داور بومی و غیر بومی داوری مسابقات را برعهده داشته و رشته‌های اذان و دعا خوانی را فقط ضبط کرده و توسط تهران داوری شده است‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی