پادزهر القائات دشمن را با ترویج اندیشه اسلامی تهیه کنیم


پادزهر القائات دشمن را با ترویج اندیشه اسلامی تهیه کنیم

بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پادزهر القائات دشمن را با ترویج اندیشه اسلامی، طرح مباحث فنی و کارشناسی تهیه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بیرجند اظهار کرد: شأن دانشگاه و حوزه تقویت اندیشه و عقلانیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انسان با اندیشیدن به کمال می‌رسد، بیان کرد: باید با پژوهش و تحقیق به اندیشه فرصت بالیدن بدهیم.

عبادی افزود: به طور طبیعی انسان تحت تأثیر دیدنی‌ها و شنیدنی‌ها قرار می‌گیرد و در این راستا اگر رعایت برخی از اصول ظاهری نشود، اندیشه و عقلانیت فرصت رشد پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه فضاهای مجازی و حقیقی تحت نفوذ دشمن باعث می‌شود تا جوانان ما در حیرت ضلالت بماند، گفت: باید پادزهر القائات دشمن توسط اساتید بر اساس مباحث فنی و کارشناسی تهیه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه یک محیط سالم دل را پاک نگه می‌دارد، یادآور شد: محیط علمی و مراکز آموزشی به هیچ وجه نباید تحت تأثیر ظواهر قرار گیرد.

عبادی بیان کرد: عفاف و حجاب یکی از موضوعات تأثیرگذار در محیط علم و یک مسئله حقوقی محسوب می‌شود و باید روی این زاویه تحقیق و پژوهش شود.

وی گفت: برخی با ادعای روشنفکری در جامعه حرف از قبول نداشتن فلان قانون می‌زنند و به طوری رسمی و علنی قانون یک کشور را زیر پا می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید جامعه خود را مجهز به علم، بصیرت، خدمت و عشق به معنویت کنیم، یادآور شد: طرح ضیافت اندیشه به معنای واقعی باید برای دانشجویان یک محیط مفید و مؤثر بسازد.

عبادی بیان کرد: کشورهای استکباری به دنبال سلطه بر جهان است و برای رسیدن به این هدف افساد و دزدکردن مردم، ایجاد اختلاف بین مردم و ناامید کردن مردم در کنار انواع و اقسام فسادها را دنبال می‌کنند.

وی گفت: دشمن با طرح‌های مختلف خود برای از بین بردن حجاب و ارزش‌ها تلاش می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید