عناصر و المان‌های شهری ساماندهی می‌شوند


عناصر و المان‌های شهری ساماندهی می‌شوند

تبریز- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از تداوم اجرای طرح نگهداشت شهری با محوریت پراکنش و ساماندهی مناسب عناصر و المان‌های شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای رفع آشفتگی بصری المان‌های شهری و در امتداد طرح نگهداشت شهری، پراکنش (ساماندهی) مناسب عناصر و المان‌های شهری، از ۱۹ تا ۲۴ شهریور اجرا خواهد شد.

وی افزود: رعایت فاصله مناسب سطل‌های زباله از مواردی است که در این طرح اجرا می‌شود؛ زیرا همانگونه که کم بودن تعداد سطل زباله سبب اختلال در بهداشت عمومی و تقلیل فرهنگ شهروندی می‌شود، زیاد بودن آن نیز باعث اختلال و آشفتگی بصری می‌شود.

صدیقی گفت: سایه‌بان‌ها، نیمکت، سطل زباله، پایه چراغ، پایه تابلو، ساعت‌های میدانی و پارکی، صندوق پست، کافوهای مخابراتی، آلاچیق‌ها، باربیکیوها و صندوق صدقات در این مرحله از طرح نگهداشت شهری ساماندهی و پراکنش می‌شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به اینکه اقداماتی همچون لکه‌گیری و آسفالت معابر شهری و انجام موارد بهبود شهری، زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب و عقیم‌سازی نیز تداوم دارد، اظهار کرد: تهیه و نصب سطل‌های زباله، نیمکت‌ها، پایه چراغ‌ها، وسایل ورزشی و رفع نواقص آن در معابر عمومی، پیاده‌روها و پارک‌ها و بوستان‌ها، رفع نواقص و المان‌های شهری در معابر عمومی بوستان‌ها و پارک از دیگر مواردی است که در قالب طرح نگهداشت شهری اجرا می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاسیسات برقی روستاهای آذربایجان‌شرقی با 78میلیارد تومان بهسازی می‌شود