جشن تولد بازیگر معروف زن با لباس خواب! + عکس


جشن تولد بازیگر معروف زن با لباس خواب! + عکس

عکسی از جشن تولد ۳۲ سالگی جوانه دلشاد با تم خاص.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ جوانه دلشاد ۲۰ شهریور ۱۳۶۹ در رشت به دنیا آمد و با پیشنهاد بازی در سریال ویلای من به شهرت رسید.

تصویری از جشن تولد ۳۲سالگی جوانه دلشاد با تم خاص که بسیار پربازدید شده است را می بینید.

جشن تولد بازیگر معروف زن با لباس خواب

جشن تولد بازیگر معروف زن با لباس خواب! + عکس

بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد فعالیت خود را در سن ۲۰ سالگی با تئاتر در رشت آغاز کرد. همزمان با تحصیل در رشته شیمی، کلاس های بازیگری فن بیان و بدن را گذراند، حضور جدی در سه تئاتر بنام های سه خواهر چخوف، قتل با طعم ماکارونی و رازهای پنهانی را نیز در رشت دارد.

اولین فیلم جوانه دلشاد

برای دیدن مهران مدیری و تست در سریال قلب یخی به تهران آمد. برا این سریال تست داد اما مدتی بعد توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من به تهران خواسته شد تا اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با این سریال در سال ۱۳۹۲ بدست آورد. دومین تجربه او نیز با شوخی کردم و سپس درحاشیه مهران مدیری بود.

نظر جوانه دلشاد درباره مهران مدیری

جوانه دلشاد درباره کار با مهران مدیری گفته است: خیلی آسون تر از کار کردن با کارگردان های دیگه بوده، حالا من تجربه با کارگردانای که داشتم تا الان کار با مهران مدیری خیلی راحت تر و اسون بود خیلی مهروبن ولی در عین حال جدی هستند، خیلی تو کارشون احساس راحتی میکنید و یکی از خوبیاشون اینه که ایشون بازیگرند، خودشونو جای بازیگرا قرار میدن و بهترین امکاناتو براشون فراهم میکنند و اینکه کاملا امنیت و امکانات رو فراهم میکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !