33 دستگاه آمبولانس در محورهای منتهی به مرز تمرچین مستقر شده است


33 دستگاه آمبولانس در محورهای منتهی به مرز تمرچین مستقر شده است

ارومیه - مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مستقر در مرز تمرچین از استقرار ۳۳ دستگاه آمبولانس در محورهای منتهی به مرز تمرچین خبر داد.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم ارائه خدمات اورژانس به زائران در مرز تمرچین افزود: دو دستگاه آمبولانس اتوبوس نیز یکی در ورودی شهر پیرانشهر و دیگری در داخل پایانه مرزی در حال آماده باش برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

وی با اشاره استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ برای پشتیبانی از تیم عملیاتی در مرز تمرچین، گفت: این بالگرد به دلیل محیا نبودن شرایط استقرار هم اکنون در ارومیه مستقر شده و می‌تواند در کمتر از نیم ساعت به نقطه صفر مرزی برسد.

کریمی با اشاره به ادامه روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: ۵۰۰ نفر از طریق مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از نیروهای حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در پایانه مرزی و مسیرهای منتهی به تمرچین مستقر هستند، افزود: ۳۰۰ نفر نیز در محورهای اصلی استان و پایگاه‌های جاده‌ای به عنوان پشتیبان تیم‌های عملیاتی فعال هستند.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مستقر در مرز تمرچین خاطرنشان کرد: روزانه به بیش از ۳۰۰ نفر در داخل پایانه مرزی تمرچین خدمات اورژانسی و بهداشتی ارائه می‌شود.

وی در خصوص برون مرزی اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین نیز اظهار کرد: اورژانس در عراق حضور مستقیم ندارد اما با همکاری جمعیت هلال احمر استان، تعدادی از نیروهای متخصص درمانی به زائران حسینی خارج از کشور خدمات لازم رو ارائه می‌دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه ملی صنایع دستی در ارومیه دایر شد