کی‌روش تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند/ اصولی: امیدوارم در خدمت وحید هاشمیان باشیم


کی‌روش تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند/ اصولی: امیدوارم در خدمت وحید هاشمیان باشیم

اگرچه اکثر دستیاران اسکوچیچ با تیم ملی خداحافظی کرده‌اند اما هنوز وضعیت وحید هاشمیان مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته به عنوان دستیار ایرانی مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ فعالیت می‌کرد اما حالا با حضور کارلوس کی‌روش وضعیت او روشن نشده است.

با وجود اینکه جواد نکونام گزینه اصلی کارلوس کی‌روش برای دستیاری در تیم ملی است اما مدیران فدراسیون فوتبال در صدد هستند از بین دستیاران اسکوچیچ، وحید هاشمیان را نیز در کادرفنی حفظ کنند ولی این مساله در گروی تایید سرمربی پرتغالی است.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت وحید هاشمیان گفت: «او از مربیان باسواد، تحصیلکرده، باسابقه، خوش‌اخلاق، متین، دلنشین و دوست‌داشتنی فوتبال ما است و با در نظر گرفتن انصاف الگو و مدل اخلاقی خوبی را می تواند در بحث مربیگری ارائه کند و در بحث فنی در طراز بالای فوتبال ایران و حتی جهان با توجه به مدارکی به آن دسترسی دارد، قرار گرفته است. هرچه در سجایای او بگوییم کم گفته ایم و امیدوارم بتوانیم در خدمتش باشیم.»

مدیران فدراسیون منتظر هستند تا کی‌روش نظر نهایی خود را درباره دستیاران ایرانی و به خصوص هاشمیان ارائه کند و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع و مهاجم باتجربه و سابق فوتبال ایران رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !