برای یک هزار دامغانی شغل ایجاد شد


برای یک هزار دامغانی شغل ایجاد شد

دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های دولتی این شهرستان در سال جاری یک هزار و ۵۵۸ نفر است، گفت: برای یک هزار و ۷۸ نفر تاکنون در سامانه رصد شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندرآبادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال دامغان به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سال جاری یک هزار و ۵۵۸ نفر است، بیان کرد: تاکنون برای یک هزار و ۷۸ نفر در سامانه رصد از سوی دستگاه‌های اجرایی شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۷۰ درصد تعهد اشتغال استان سمنان از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان در سامانه رصد محقق شده است، گفت: آبفا، فنی و حرفه‌ای، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گاز، برق و… از جمله دستگاه‌های موفق در بحث ثبت اشتغال بودند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان دامغان با اشاره به اینکه سهم شهرستان در سال جاری بحث تسهیلات مشاغل خانگی ۳۶ هزار و ۲۳۰ نفر است افزود: طرح‌های موجود در بانک‌های عامل ۱۶۵ فقره با اعتبار رقمی معادل ۴۸ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال است که با این رقم طرح و اعتبار برای ۱۶۸ اشتغال ایجاد خواهد کرد همچنین تاکنون به ۱۱۷ طرح مشاغل خانگی به میزان ۳۸ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال تسهیلات پرداخت و برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد شده است.

بندرآبادی با بیان اینکه این شهرستان در بحث پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی رتبه سوم استان سمنان را به خود اختصاص داد گفت: شهرستان دامغان با ۱۰۶ درصد جذب اعتبارات مشاغل خانگی رتبه سوم استان سمنان را به خود اختصاص داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب