غافلگیری عاملان تیراندازی به خانه های آبادان در پاتک شبانه پلیس


غافلگیری عاملان تیراندازی به خانه های آبادان در  پاتک شبانه پلیس

رکنا :فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 4 عامل تیراندازی به درب منازل در پاتک شبانه پلیس خبر داد

به گزارش رکنا،سرهنگ کیومرث کشوری پیرامون جزئیات خبر گفت: به دنبال وقوع دو فقره تیراندازی به درب منازل 2نفر از شهروندان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک جهت بررسی به محل مراجعه نمودند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و مراجعت شکات مشخص گردید، تیراندازی از سوی اشخاصی به هویت معلوم با انگیزه اختلافات قبلی صورت گرفت که شناسایی و دستگیری افراد مهاجم و متواری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

ایشان با بیان اینکه مهاجمان که هویت خود را لو رفته دیده بودند با فرار از منطقه محل سکونت خود، به سمت مکان نامعلومی متواری شدند گفت: خوشبختانه ماموران پلیس با تحقیقات فنی پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی ،مخفیگاه افراد مهاجم که 4 نفر بوده اند را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات شبانه و ضربتی هر چهار نفر را در مخفیگاهایشان دستگیر کردند ، در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان؛2 قبضه سلاح بکار رفته در تیراندازی شامل یکقبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یکقبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی ،علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان نمودند و به3فقره تیراندازی و یکفقره سرقت مغازه دیگرنیز اعتراف داشتند گفت: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

علی رنجکش


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر