تلاش برای حل مشکل سرویس مدارس


تلاش برای حل مشکل سرویس مدارس

یزد- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به وجود برخی مشکلات در تامین سرویس مدارس، گفت: با مشوق‌های در نظر گرفته شده، امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

پیمان فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان سرویس مدارس از تعرفه پایین سرویس ها گلایه داشتند و به همین دلیل استقبالی از سرویس مدارس نشد، اظهار داشت: این امر، تامین سرویس مدارس را دچار مشکلات بسیاری کرد و سبب نگرانی والدین شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در جلسات متعددی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار یزد مشوق هایی برای این موضوع در نظر گرفت ضمن اینکه در تعرفه نیز اصلاحاتی انجام شد، افزود: اکنون رانندگان متقاضی سرویس مدارس می توانند به دفاتر موسسات حمل و نقل سواری دانش آموزی مراجعه کنند.

پیمان فر ادامه داد: در صورت داشتن صلاحیت مورد نظر کارت صلاحیت سرویس مدارس برای آنها صادر می شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: اسامی ۱۶ موسسه سرویس مدارس در سایت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد درج شده و متقاضیان می توانند به این موسسات مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همه افرادی که متقاضی مشارکت در بحث سرویس مدارس هستند، می‌توانند با دردست داشتن مدارک هویتی و خودرو خود به دفاتر موسسات حمل ونقل سواری دانش آموزی مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدون توقف