تکنیک های خرید بلیط هواپیما چابهار


تکنیک های خرید بلیط هواپیما چابهار

چابهار یکی از زیباترین شهرهای جنوب کشور به حساب می‌آید. این شهر با آب‌وهوای عالی خود، همه ساله گردشگران داخلی و خارجی ب...

چابهار یکی از زیباترین شهرهای جنوب کشور به حساب میآید. این شهر با آب‌وهوای عالی خود، همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را جذب میکند. با توجه به اینکه چابهار در جنوبی‌ترین بخش کشور قرار دارد، دسترسی به آن دشوار است. همین باعث می‌شود تا بهترین روش سفر به آن، همراه با هواپیما باشد. با کمک هواپیما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به چابهار سفر کنید و زمان بسیاری را در راه نمانید. در این مقاله قصد داریم تا به شما نشان دهیم چطور می‌توانید به بهترین شکل ممکن بلیط هواپیما چابهار را بخرید. پس با ما همراه باشید تا تکنیک‌های خرید بلیط هواپیما چابهار را بشناسید.

شرکتهای هوایی را به‌خوبی بررسی کنید

در ابتدا باید شرکتهای هوایی مختلف را به‌خوبی بشناسید. هر شرکت پرواز را با قیمت و کیفیت متفاوتی ارائه می‌کند. برخی شرکت‌های هوایی بسیار مشهور هستند و به همین خاطر بسیاری آنها را به‌عنوان یک برند عالی می‌شناسند. ازاینرو قیمت بیشتری دارند و می‌توانید پرواز آرامی را با آنها تجربه کنید. با توجه به اینکه معمولاً پرواز چابهار پروازی طولانی است، ترجیحاً باید در خصوص ایرلاین‌های مختلف به‌خوبی تحقیق کنید تا بتوانید بهترین ایرلاین را بیابید.

بلیط چارتر بخرید

تکنیک های خرید بلیط هواپیما چابهار

حال باید در خصوص بلیط چارتر اطلاعات به دست بیاورید. بلیط چارتر چیست؟ بلیط چارتر به بلیط‌هایی گفته می‌شود که زمان کمی به زمان پرواز آنها مانده است. به همین خاطر ایرلاین‌ها آنها را با حداقل قمیت و بیشترین مقدار تخفیف ارائه می‌دهند. هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت بلیطهای چارتر کاهش پیدا می‌کند. البته در نظر داشته باشید این تخفیف‌ها مربوط به دوران کم‌تردد است که مسافران کمی در مسیر حضور دارند. در ایام پرتردد همانند عید نوروز، حتی بلیط معمولی را هم باید با قیمت گران تهیه کنید. پس حتماً برای خرید بلیط چارتر، باید زمان پرواز را هم در نظر بگیرید. ایرلاین‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا پرواز با حداکثر ظرفیت انجام شود و هیچگونه صندلی خالی در پرواز وجود نداشته باشد. در اصل برخی هزینه‌ها به‌صورت کاملاً مستقل از تعداد مسافران وجود دارند. برای مثال می‎‌توان به هزینه سوخت، هزینه بیمه، حقوق پرسنل و امثال آن اشاره کرد. پس حتی با نصف قیمت هم که شده، ایرلاین‌ها تلاش می‌کنند تا آخرین بلیط خود را پیش از پرواز به فروش برسانند. به این ترتیب می‌توانید بلیط را با تخفیف بسیار عالی در لحظات آخر مانده به پرواز تهیه کنید. به این نوع بلیط، بلیط لحظه آخری یا بلیط چارتر گفته می‌شود.

به‌صورت اینترنتی خرید کنید

خرید اینترنتی یا حضوری؟ در گذشته همه ما فقط به‌صورت حضوری بلیط خود را می‌خریدیم و برای این کار از آژانسهای مسافرتی کمک می‌گرفتیم. در گذشته هر آژانس فقط به تعداد خاصی پرواز دسترسی داشت و شاید مجبور می‌شدیم از این آژانس به آن آژانس برویم. در حال حاضر برای بلیط هواپیما چابهار نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. شما به‌صورت کاملاً راحت می‌توانید به سایت آژانسهای مسافرتی معتبر مراجعه کنید. اکثر آژانسهای معتبر، فروش خود را به‌صورت اینترنتی نیز انجام می‌دهند.

خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد. برای مثال شما میتوانید در هر ساعت شبانهروز فارق از ساعت کار پرسنل آژانس، خرید خود را نهایی کنید و تصویر بلیط را تحویل بگیرید. حتی میتوانید با چند کلیک ساده انواع بلیط هواپیما را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را بخرید. با کمک فیلتر نتایج جستجو، امکان یافتن ارزانترین و گرانترین یا سریعترین پرواز نیز وجود دارد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر، در وقت و هزینه خود صرفهجویی خواهید کرد.

پرفروشترین بلیط هواپیما چابهار

تکنیک های خرید بلیط هواپیما چابهار

گاهی برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما چابهار را در همان روزی که قصد سفر دارید بخرید، باید از مسیرهای پرتردد کمک بگیرید. در ادامه شما را با مسیرهای پرتردد چابهار آشنا خواهیم کرد.

بلیط هواپیما تهران چابهار

پرواز تهران چابهار یکی از پروازهای پرتردد و شلوغ است. این پرواز حدود 2 ساعت طول می‌کشد. با توجه به اینکه تهران تا چابهار حدود 1800 کیلومتر فاصله دارد، طبیعتاً سفر هوایی سریعترین روش سفر خواهد بود. ایرلاین‌های مختلفی این پرواز را ارائه می‌دهند. در این میان می‌توان به ایرلاین‌های چابهار، وارش و کاسپین اشاره کرد. هواپیماهای مختلفی نیز در مسیر تهران چابهار حضور دارند. بهتر است با هواپیماهای بزرگ و جدید همانند بویینگ سفر کنید که کیفیت پرواز بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند. قیمت بلیط هواپیما تهران چابهار در پاییز سال 1401 حدود 1میلیون و 300هزار تومان خواهد بود. البته در دوران پرتردد، قیمت این بلیط افزایش پیدا می‌کند. همچنین قیمت ایرلاین‌های مختلف با هم متفاوت خواهند بود.

بلیط هواپیما مشهد چابهار

تکنیک های خرید بلیط هواپیما چابهار

برای اینکه از مشهد به چابهار بروید باید شمال شرق ایران را به جنوب کشور بدوزید. این مسیر بسیاری طولانی و خسته‌کننده است و به همین خاطر هیچکس مسیر زمینی را برای سفر اتخاب نمی‌کند. به دلیل فاصله طولانی و افزایش هزینه سوخت هواپیما، قیمت بلیط هواپیما مشهد چابهار از تهران چابهار تا حدود 30 درصد بیشتر است. این پرواز حدود 2 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد. ایرلاین‌های مختلفی نیستند که این پرواز را از مشهد به چابهار انجام دهند. در حال حاضر معروفترین ایرلاین، زاگرس است که پروازهای مشهد چابهار را ارائه می‌دهد. پس انتخابهای شما محدود خواهند بود و اکثر پروازها نیز توسط بویینگ MD انجام می‌شود.

بلیط هواپیما شیراز چابهار

پرواز شیراز چابهار هم از آن دسته پروازهای بسیار پرطرفدار و پرفروش است. بد نیست بدانید که این پرواز در اکثر مواقع جای خالی ندارد و برای اینکه بتوانید بلیط خالی پیدا کنید، باید از چند هفته قبل اقدام کرده باشید. شیراز چابهار فاصله چندان طولانی ندارد و برخی مسافران به‌صورت زمینی این سفر را انجام می‌دهند؛ اما پرواز آن مقرون‌به‌صرفه است و وقتی هزینه‌ها را در کنار خستگی مسیر قرار می‌دهید، متوجه می‌شوید که بهتر است با پرواز سفر خود را انجام دهید. به این ترتیب در کمترین زمان به چابهار می‌رسید و بیشترین لذت را از سفر خود خواهید برد.

دوران پرتردد و کمتردد را بشناسید

تکنیک های خرید بلیط هواپیما چابهار

دوران پرتردد و کمتردد چابهار چه دورانی هستند؟ بهترین زمان سفر به چابهار چه زمانی است؟ خب اول از همه باید بدانید که چابهار بندری 4 فصل است و در هر 4 فصل سال آبوهوای خوشی دارد. با این حال بهار از نظر آبوهوا بهترین زمان ممکن برای سفر به چابهار محسوب میشود. هزمانی هوای خوش بهار با تعطیلات عید نوروز باعث شده تا دوران عید نوروز به ایام پرتردد چابهار تبدیل شود. به همین خاطر بلیط هواپیما چابهار در این دوران افزایش قیمت بسیاری پیدا میکند. در تابستان تردد به چابهار کاهش پیدا میکند. به همین خاطر شاهد کاهش قیمت بلیط هواپیما چابهار خواهیم بود. از اواخر تابستان تا اواسط پاییز نیز شاهد افزایش سفر به چابهار هستیم و به این ترتیب قیمت بلیط هواپیما چابهار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. جالب است بدانید که در دوران پرتردد، حتی پیدا کردن بلیط هواپیمای چابهار کار دشواری خواهد بود. پس زودتر بلیط رزرو کنید.

خب دوستان عزیز و همراهان گرامی، به‌خوبی با نکات و تکنیکهای خرید بلیط هواپیما چابهار آشنا شدید. به نظرتان مهمترین تکنیک در خرید بلیط هواپیما چابهار کدام است؟ آیا تا کنون از هیچ یک از این تکنیک‌ها استفاده میکردید؟

 



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...