اقدام آمریکا در کمک به گروهک تروریستی منافقین باز هم ناکام خواهد ماند


اقدام آمریکا در کمک به گروهک تروریستی منافقین باز هم ناکام خواهد ماند

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حمایت آمریکا از اتهام‌زنی آلبانی علیه ایران کمک به گروهک تروریستی منافقین است که باز هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه 22 شهریور در نهمین نشست خود با خبرنگاران اظهار کرد: بزرگداشت اربعین حسینی، بزرگداشت پیام امام حسین(ع) و مقابله با تحریف عاشوراست. شور مردم برای شرکت در اربعین از جمله جلوه‌های بی‌نظیر در راستای تحقق همکاری دو کشور با محور آموزه‌های مکتب حسینی است.

وی ادامه داد: خون امام حسین(ع) برای بیداری و آگاهی اجتماعی بر زمین ریخته شد و بنابراین اطلاع‌رسانی و مقابله با تحریف‌ها ضرورت دارد.

سخنگوی قوه قضائیه با تقدیر از میزبانی عراقی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین و تامین امنیت زوار گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام داده بودیم، همکاران قضایی در مرزها مستقر هستند و هر مشکل قضایی که ایجاد شود به آن ورود کرده تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

ستایشی با اشاره به انتشار گزارشگر تحریم در زمینه ایران بیان کرد: محکومیت اعلام دولت تروریستی آمریکا در زمینه تحریم وزارت اطلاعات با انتشار این گزارش هم زمانی داشته است. در طول سنوات گذشته یکی از بزرگ‌ترین قربانیان حملات تروریستی از جمله حملات سایبری، کشور ایران بوده که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها مورد حمله قرار گرفته و در این حملات به زیرساخت‌های مهم ایران تعرضاتی شده که می‌توانسته جان و مال ما را تهدید کند اما با تدابیر ویژه این حملات خنثی شده است.

وی ادامه داد: با این وجود آمریکا با برچسب‌زنی تلاش می‌کند علیه ایران فضای منفی را ایجاد کند اما این اقدام محکوم به شکست است.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: به کشور آلبانی می‌گویم که روش آمریکایی‌ها همواره این بوده است که برای رسیدن به هدف خود موضوع دیگری را مطرح می‌کنند و با فضاسازی‌های رسانه‌ای سعی دارند که به هدف خود برسند اما این نقشه آن‌ها مدت‌هاست که برملا شده است.

ستایشی تأکید کرد: تحریم‌های اخیر آمریکا تنها فهرست افتخارات وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) را تکمیل کرده و انگیزه مجاهدت آن‌ها در راستای رسیدن به اهداف انقلاب را دو چندان خواهد کرد.

وی افزود: این اقدام آمریکا تنفس مصنوعی و کمک آمریکا به گروهک تروریستی منافقین است که باز هم ناکام خواهد ماند.

سخنگوی قوه قصائیه خاطرنشان کرد: توقع داریم که دستگاه سیاسی با تمهیدات قانونی و تدابیر مناسب بین‌المللی در مقابل نکات مطرح شده ایستادگی و با آن‌ها برخورد کند.

ادامه دارد ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید