اقدمات احداث باغ سلامت در مرکز چهارمحال و بختیاری فراهم شود


اقدمات احداث باغ سلامت در مرکز چهارمحال و بختیاری فراهم شود

شهرکرد_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقدمات احداث باغ سلامت سالمندی در شهرکرد فراهم و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی ظهر سه شنبه در نشست شورای سالمندان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: زمین مورد نیاز برای احداث باغ سلامت در شهرکرد با اولویت پیگیری و اجرایی شود.

وی تقویت فرهنگ‌سازی برای نگهداری سالمندان در خانواده را ضروری دانست و افزود: برنامه‌ریزی در حوزه سالمندی باید با نظم و انضباط جدی‌تری انجام شود.

حسین‌میرزایی بهره‌مندی از تجربه‌های ارزشمند سالمندان را در رفع بسیاری مشکلات کنونی جامعه نقش‌آفرین و تأثیرگذار اعلام و تصریح کرد: استفاده از نظر این قشر در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به معرفی فرخ‌شهر از توابع شهرستان شهرکرد به‌عنوان «شهر دوست‌دار سالمند» یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان برای تبدیل این شهر به‌عنوان شهر الگو دوست‌دار سالمند در کشور با شهرداری فرخ‌شهر همکاری کنند.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: همزمان با گرامی‌داشت مقام سالمندان از بازنشستگان موفق دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قدردانی شود

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: احداث باغ سالمندان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و نگهداری سالمندان ضروری است.

علی نصیری تأکید کرد: مجمع خیرین سلامت برای تأمین اعتبار احداث این مجموعه اعلام آمادگی کرده‌اند و مناظر واگذاری زمین مورد نیاز از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان هستند.

وی افزود: انتخاب فرخ‌شهر به‌عنوان شهر دوستدار سالمند براساس مناسب‌سازی معابر و اجرای برنامه‌های مطلوب فرهنگی و هنری برای سالمندان انجام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت دلار 22 اردیبهشت 1403/ دلار آماده تغییر کانال شد؟