پویش مجازی «نامه‌ای به مسجد» در خراسان شمالی تا اربعین ادامه دارد


پویش مجازی «نامه‌ای به مسجد» در خراسان شمالی تا اربعین ادامه دارد

بجنورد- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی از ارسال ۲۰۰ اثر به پویش مجازی «نامه ای به مسجد» تا این لحظه خبر داد و گفت: این پویش تا روز اربعین ادامه دارد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش مجازی «نامه ای به مسجد» که از روز جهانی مسجد آغاز شده تا اربعین حسینی ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی ادامه داد: این پویش در قالب بخش‌های مختلف رقابتی، ویژه سنین ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال طراحی شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی در ادامه به بخش‌های این پویش اشاره کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سه بخش «نامه‌ای به مسجد»، «عکس از مسجد» و «نقاشی از مسجد» به این ستاد استانی ارسال کنند.

حجت الاسلام پاکدامن با عنوان اینکه این پویش از ۲۲ مرداد ماه جاری آغاز شده، اعلام کرد: کودکان و نوجوانان می‌بایست آثار خود را تا ۲۶ شهریور که مصادف با اربعین حسینی است، ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۲۰۰ اثر توسط هنرمندان کودک و نوجوان در مساجد خراسان شمالی و نیز استان‌های گیلان، فارس، خراسان رضوی، همدان، ایلام و خوزستان به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه