سه بیمار مبتلا به کرونادر مراقبتهای ویژه/بستری11 نفر مبتلای قطعی


سه بیمار مبتلا به کرونادر مراقبتهای ویژه/بستری11 نفر مبتلای قطعی

یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۵۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۱ نفرمبتلای قطعی بوده وسه نفرنیز در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلام نژاد بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یکهزار و ۱۴۸ نفر است.

وی با بیان اینکه از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۹ هزار و ۵۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است، تصریح کرد: از ۱۴۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است، حدود ۱۷ درصد موارد مثبت بودند.

غلام نژاد بیان داشت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است و پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

وی افزود: مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا، رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری است و مردم استان برای پیشگیری از ابتلاء و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر، واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را تزریق کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی