خدمات‌دهی هلال‌احمر به زوار میلیونی شد/ اخذ مجوز اعزام بالگرد


خدمات‌دهی هلال‌احمر به زوار میلیونی شد/ اخذ مجوز اعزام بالگرد

ایلام- رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه خدمات‌دهی هلال‌احمر به زوار میلیونی شده است، گفت: مراکز جهادی این جمعیت به‌صورت متوسط روزانه به ۴۰۰ تا ۵۰۰ زائر اربعین خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگاران تمهیدات و اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر را در ایام پیاده‌روی اربعین تشریح کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه با اشاره به فعالیت ۲۰۰ مرکز جهادی این جمعیت اظهار کرد: این مراکز روزانه به‌صورت متوسط به بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ زائر اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین در ۴۰ مرکز سطح دو و سه از دو هزار تا پنج هزار نفر خدمت‌رسانی صورت گرفته است.

کولیوند بابیان اینکه الآن خدمات‌رسانی ما میلیونی است، یادآور شد: خدمات‌رسانی مجموعه هلال‌احمر به همه است و برای ما ایرانی یا عراقی یا تبعه هر کشور دیگری فرقی ندارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: علاوه بر این در بیمارستان‌های خود عراق که پزشک متخصص کم داشتند ما متخصصان خود را بردیم که کمک کنند.

وی بیان کرد: طی نامه‌ای مراتب تشکر خود را از همکاری چندجانبه با مسئولان حوزه درمانی اعم از وزارت بهداشت و هلال‌احمر عراق و حشد الشعبی اعلام کرده‌ایم.

کولیوند با بیان اینکه مجوز اعزام بالگردها را گرفته‌ایم افزود: امسال در تمام مرزها اگر بالگرد بخواهد وارد عراق شود مجوز داریم اما هر وقت نیاز باشد این کار را انجام می‌دهیم.

وی از اخذ مجوز فعالیت دو فروند هواپیما به‌صورت بیمارستانی در صورت نیاز خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این در هجمه‌ای که وارد و مرزها بسته شد از بالگرد عراق استفاده کردیم و متخصصان خودمان را اعزام کردیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ورزشکار دهلرانی مجوز حضور در المپیک 2020 را گرفت