نظارت بر پایانه های مسافربری در اربعین حسینی با قوت انجام می‌شود


نظارت بر پایانه های مسافربری در اربعین حسینی با قوت انجام می‌شود

یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از اجرای طرح نظارت بر پایانه های مسافربری در اربعین حسینی با جدیت هر چه بیشتر خبر داد.

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حرکت عاشقان زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به کربلای معلی همچنین بازگشت عده ای از زائران از عتبات عالیات عراق، سازمان تعزیرات حکومتی طرح نظارتی ویژه اربعین بین دستگاه های نظارتی را با هدف هماهنگی برای ارائه خدمات بهتر به زوار به اجرا درآورده است.

وی عنوان کرد: این طرح که از ۱۳ شهریورماه آغاز شده، تا ۲۷ شهریور ادامه دارد و با قوت و جدیت اجرا می شود.

مهاجریان مقدم افزود: در این طرح بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف به همراه روسای شعبه گشت سیار اداره کل تعزیرات حکومتی به دفاتر فروش بلیط در پایانه های مسافربری اعم از هوایی، ریلی و جاده ای و مراکز خدمات بین راهی و فروش مواد غذایی، رستوران ها و غذاخوری ها حضور یافته و ضمن بازرسی، از تخلفات احتمالی پیشگیری می کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان یزد می تواند در تمامی ساعات شبانه روز شکایات و گزارش های خود را در سامانه اینترنتیhttp://tazirat۱۳۵.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ ثبت کنند.

مهاجریان مقدم ادامه داد: همچنین شماره تلفن های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش های مردمی هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب