پیگیری های لازم جهت لایروبی رودخانه سیاهرود انجام شده است


پیگیری های لازم جهت لایروبی رودخانه سیاهرود انجام شده است

دماوند- فرماندار دماوند گفت: پیگیری های لازم جهت لایروبی رودخانه سیاهرود انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستای آردینه در جمع خبرنگاران با اشاره به نگاه انقلابی و جهادی دولت جهت تحقق مطالبات مردم گفت: بی‌شک در شروع کار دولت سیزدهم حجم انبوهی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی که بخشی زیادی از آن ناشی از کم کاری در گذشته بود وجود داشت اما از آنجا که در هر عرصه‌ای که کار جهادی و انقلابی انجام شده کارها به صورت مطلوب پیش رفته و مشکلات نیز بر طرف شده است.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم تفاوت دولت میدانی با پشت میز نشین را نشان داد افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی اقدامات قابل توجهی در سطح کشور انجام شده و با سعی تلاش شبانه روزی مسئولان جهادی که در رأس آن شخص رئیس جمهور، پروژه‌های مختلف عمرانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت که نمونه‌های زیادی از آن، در سطح شهرستان دماوند در هفته دولت سال جاری مشاهده شد.

وی ادامه داد: با توجه به همدلی به وجود آمده در بین مسئولان شهرستان دماوند شاهد برطرف شدن کاستی‌های شهرستان هستیم و مطالبات دیرین مردم در حال محقق شدن است.

طاهرخانی گفت: مسئولین نسبت به گره گشایی از مشکلات مردم اقدام کنند و با سعه صدر پاسخگوی مطالبات آنان باشند و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی نسبت به پیگیری این مطالبات اقدام کنند و باید توجه داشت که یک دولت انقلابی، مردمی و پرتلاش پشت دیوار و بن‌بست‌ها نخواهد ماند.

فرماندار دماوند در پایان گفت: در بحث رودخانه سیاه رود نیز پیگیری‌های لازم جهت لایروبی آن انجام شده و با توجه به درخواست اهالی روستاهای شمالی بخش رودهن در ایجاد مجتمع دامداری، پیگیری‌هایی در این خصوص صورت گرفته و ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور آب موظف به پیگیری در این خصوص خواهند بود.

وی در ادامه به بهسازی معابر روستای آردینه اشاره کرد و عنوان داشت: در این زمینه نیز اعتباراتی با پیگیری‌های انجام شده توسط اینجانب و نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تخصیص یافته که در این خصوص نیز باید دهیار و شورای روستا پیگیری‌های لازم را انجام دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان