اعلام آمادگی برای پوشش مطلوب مسابقات قرانی «مدهامتان» در رسانه ملی


اعلام آمادگی برای پوشش مطلوب مسابقات قرانی «مدهامتان» در رسانه ملی

باغبان منش ضمن اعلام آمادگی برای پوشش مطلوب مسابقات قرانی «مدهامتان» در رسانه ملی، گفت: برحسب وظیفه دینی و قرآنی، از همه ظرفیت های سیمای فارس استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «علیرضا باغبان منش» امروز (چهارشنبه 23 شهریور) در جلسه هماهنگی پوشش رسانه ای پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» که به میزبانی معاونت سیمای مرکز فارس برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت پرداختن به بحث قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: وظیفه ذاتی ما پرداختن به قرآن و ترویج آموزه های دینی است که در قرآن نهفته است و به ویژه در مورد نسل امروز که دهه 70 تا 90 هستند، با اهمیت تر است.

معاون سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با بیان اینکه همه دستگاه ها و افراد در برابر نشر قرآن کریم مسئول هستند، خاطرنشان کرد: نسل امروز بسیار نگاه متفاوت تری دارند و لازم است که پیام های فرامتنی برای ایشان درنظر گرفته شود و در قالب برنامه ها و مسابقات مختلف قرآن را ترویج کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای پوشش مطلوب مسابقات قرانی «مدهامتان» در رسانه ملی، گفت: برحسب وظیفه دینی و قرآنی، از همه ظرفیت های سیمای فارس استفاده خواهد شد.

باغبان منش تاکید کرد: این مسابقات یک رویداد مهم قرآنی است و در قالب برنامه های مختلف این رویداد به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطرنشان می شود، در این جلسه با حضور «هادی بستام»، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن بیان انتظارات و پیشنهادات، در خصوص انعکاس مطلوب مسابقات در رسانه ملی بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه