جابه‌جایی 15 هزار زائر اربعین حسینی در استان بوشهر


جابه‌جایی 15 هزار زائر اربعین حسینی در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۳۴۴ زائر بوشهری در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا روز گذشته ۱۵ هزار و ۳۴۴ زائر با ۷۳۵ سفر به سمت مرز شلمچه و بالعکس جابه‌جا شدند.

وی از آمادگی این اداره کل به منظور بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه پیک اعزام‌ها به حداقلِ خود رسیده است، نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر در شلمچه مستقر هستند و روز گذشته نیز ۴۷ دستگاه اتوبوس زائران بوشهر را از مرز شلمچه به استان منتقل کرد.

اخترشناس خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مرکزی اربعین، میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت رسیدگی به شکایات زوار در پایانه مرزی شلمچه مستقر که خوشبختانه تاکنون تخلفی مشاهده نشد ه و شکایتی نیز به ثبت نرسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند توصیه کرد زوار بازگشت خود را به روز اربعین موکول نکنند.

وی تاکید کرد: زائران پیش از اربعین خود را به پایانه‌های مرزی برسانند تا بتوان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بازگشت آنان را عملیاتی کرد و در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، مرز ورودی خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی برای اعزام ناوگان حمل و نقل به مرزها آنگونه که باید صورت گیرد.




شیمیل ها چه افرادی هستند؟