فعالیت در رشته تیراندازی با کمان قائم به فرد نباشد


فعالیت در رشته تیراندازی با کمان قائم به فرد نباشد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: نباید فعالیت‌های رشته تیراندازی با کمان استان زنجان محدود و قائم به فرد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بارزگان در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان که با حضور رئیس فدراسیون این رشته و در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از نکاتی که همواره باید در حوزه ورزش به آن توجه کرد، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در شهرستان‌ها است، تصریح کرد: تمرکززدایی در ورزش منتج به توسعه ورزش خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به استعدادهایی که در شهرستان‌ها وجود دارد، داشته باشیم، اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه ورزش به ویژه در بعد قهرمانی هستیم، باید در حوزه استعدادیابی، محدود به مرکز استان نبوده و تمرکززدایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

بازرگان با اشاره به اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که از قابلیت زیای برای قبولی میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی به ویژه تیراندازی با کمان دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک با توجه به استعدادهایی که در این رشته ورزشی در استان سراغ داریم، می‌توان گفت که زنجان قابلیت تبدیل شدن به قطب تیراندازی با کمان کشور را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه انتظار ما از اعضای هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان این است که کارهای هیئت را قائم به فرد نکنند، یادآور شد: لازمه توسعه ورزش به ویژه پیشبرد برنامه‌های هیئت در گرو استفاده از خرد جمعی است، از این رو انتظار ما از اعضای هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان این است که از ظرفیت همه اعضا استفاده شود.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان، غلامرضا شربیانی با کسب ۱۳ رأی برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد. پیش از این آراض ضیایی به مدت ۸ سال ریاست این هیئت را بر عهده داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب