52 هزار قرص نان برای مراسم جاماندگان اربعین در زنجان پخت می شود


52 هزار قرص نان برای مراسم جاماندگان اربعین در زنجان پخت می شود

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۵۲ هزار قرص نان جهت توزیع در بین عزاداران در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی پخت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت ۵۲ هزار قرص نان جهت توزیع در بین عزاداران در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی سالجاری که با همکاری هیئت مذهبی، سازمان‌ها و ادارات مختلف، از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب انجام می‌شود خبر داد و گفت: بیش از ۵ تن آرد برای مصارف واحدهای نانوایی لواش تخصیص داده شده است.

وی ابراز داشت: با هماهنگی صورت گرفته با نانوایی‌های منتخب سطح شهر زنجان، بیش از ۵۲ هزار قرص نان برای توزیع در بین عزاداران حسینی در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی که در گاوازنگ صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۶ کیسه آرد برای تهیه حلوا توسط موکب احرار جهت توزیع در بین عزاداران حسینی تخصیص داده شده است.

زمانی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ واحد نانوایی لواش و سنگک به صورت دو شیفت پخت داشتند، اظهار کرد: ۴۹ واحد نانوایی لواش و ۲۶ واحد سنگک و بربری به صورت یکسره از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۲۴ شهریور به مدت ۳۰ روز پخت داشتند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟