انقلاب بزرگ در رمزارزها | ادغام اتریوم انجام شد


انقلاب بزرگ در رمزارزها | ادغام اتریوم انجام شد

شبکه اتریوم درنهایت با تغییر الگوریتم استخراج رمزارز خود یعنی همان مرج یا ادغام، بزرگترین رویداد تاریخ رمزارزها را به نام خود زد تا میزان مصرف انرژی حین استخراج را تا حدود 99.5 درصد کاهش دهد.

انقلاب بزرگ در رمزارزها | ادغام اتریوم انجام شد

بالاخره بازنگری گسترده اتریوم معروف به ادغام اتفاق افتاد و ماشین‌های دیجیتال را در هسته دومین ارز دیجیتال بزرگ به سیستمی بسیار کارآمدتر پس از سال‌ها توسعه و تاخیر منتقل کرد.
تغییر راه استخراج برای اجرای یک بلاکچین، که به عنوان اثبات کار شناخته می شود، با روش دیگری به نام اثبات سهام، کار کوچکی نبود. جاستین دریک، محقق بنیاد غیرانتفاعی اتریوم که قبل از ادغام با CoinDesk صحبت کرد، گفت: «عبارتی که من در خصوص این اتفاق استفاده می کنم این است که موتور را از یک خودروی در حال حرکت خارج کنیم.

سود این اتفاق به طور بالقوه بسیار زیاد است. اتریوم اکنون باید 99.9 درصد یا کمتر انرژی مصرف کند. بر اساس یک برآورد، از منظر هزینه انرژی، کشوری فنلاند به واسطه مصرف بی رویه برای استخراج اتریوم برای مدتی شبکه برق خود را قطع کرد.
توسعه‌دهندگان اتریوم می‌گویند این ارتقا شبکه را - که دارای اکوسیستم ۶۰ میلیارد دلاری از مبادلات ارزهای دیجیتال، شرکت‌های وام‌دهی، بازارهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر اپلیکیشن‌ها است - امن‌تر و مقیاس‌پذیرتر خواهد کرد.

با تولد اتریوم 2.0 ماینرها برای استخراج اتریوم دیگر نیازی به سیستم‌های کامپیوتری با گرافیک گران قیمت نخواهند داشت و تغییراتی در این شبکه رخ می‌دهد. با آپدیت شبکه اتریوم، الگوریتم استخراج رمزارز اتریوم از مدل استخراج اثبات کار (PoW) به مکانیزم اجماع اثبات سهام (POS) تغییر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)