خلیلی: هرگز به منافع ملی ضربه نمی‌زنیم/ ختم غائله با تفاهم وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری


خلیلی: هرگز به منافع ملی ضربه نمی‌زنیم/ ختم غائله با تفاهم وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری

رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه" مسعود خلیلی در گفت و گو با ایسنا، درباره تفاهم صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری، اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر همفکری به منظور ساماندهی وضعیت فدراسیون سوارکاری و تجدید انتخابات این فدراسیون، جلسه ای با حضور محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و آرش فرهادیان، سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها در محل وزارت ورزش برگزار شد.

طبق اساسنامه به تجدید انتخابات فدراسیون رسیدیم

وی ادامه داد: تاکید وزیر ورزش و جوانان بر تجدید سریع انتخابات فدراسیون سوارکاری است و طبق اساسنامه به این نتیجه رسیدیم که باید مجمع انتخاباتی فدراسیون را به صورت فوق العاده برگزار کنیم و دستورکار مجمع نیز تجدید برگزاری انتخابات خواهد بود.

رییس سابق فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه همان نامزدها و اعضا در مجمع فوق العاده شرکت خواهند کرد، گفت: تجدید مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در دستورکار مجمع فوق العاده خواهد بود.

خلیلی با بیان اینکه تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری به این منظور در دستورکار قرار گرفته است که حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در راستای عمل به وظایف نظارتی به صورت عینی مدنظر قرار گیرد، عنوان کرد: در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری با حضور وزارت ورزش و جوانان فعالیت ها پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: همواره خود را در چارچوب سیاست های مقامات و مسئولان ورزش کشور می دانم و هرگز از این چارچوب ها خارج نشده ام و با همدلی و همفکری مضاعف مشکلات را از پیش خواهیم برداشت و باید از ظرفیت های انسانی فوق العاده کشور در حوزه سوارکاری به بهترین شکل ممکن بهره مند شویم.

مراجع بین المللی جز تعلیق و خانه خراب کردن فدراسیون های ورزشی چه نقشی داشته‌اند؟

رییس سابق فدراسیون سوارکاری در مورد مباحث مطرح شده در رابطه با مکاتبه با فدراسیون جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک، اظهار کرد: قرار نیست مشکلات داخلی از طریق مراجع بین المللی حل شود و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد باید درون خانواده حل شود.

خلیلی افزود: مراجع بین المللی تا کنون چه کمکی به فدراسیون های ورزشی کشور کرده اند؟ آن ها جز تعلیق و خانه خراب کردن فدراسیون های ورزشی چه نقشی داشته‌اند؟ تعلیق چه اتفاق مثبتی برای ورزش در پی خواهد داشت؟

وی تاکید کرد: تعلیق ورزش کشور را به نابودی می کشاند و هیچ دستاوردی به همراه ندارد و بنده به شخصه هرگز چنین بی‌تدبیری را به خرج نمی‌دهم که به منافع ملی ضربه‌ای وارد کنم و دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد و باید با تعامل، همفکری و هم افزایی هرچه بیشتر، مسائل را حل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه