حسن یزدانی به نیمه نهایی رسید/ نخودی در یک چهارم نهایی


حسن یزدانی به نیمه نهایی رسید/ نخودی در یک چهارم نهایی

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با رقابت‌های اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم امروز (پنج شنبه) در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛حسن یزدانی به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان رسید.

بر این اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به برتری دست یافت. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده دیدار بوریس ماکویف از اسلواکی و مایسورادزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر دولگون آلتانزول از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان و دیپاک از هند می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن شانس حضور در رقابت‌ها را از دست داد و از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟