دستاوردهای عملیات «والفجر 1» در اردبیل بازخوانی و تبیین می‌شود


دستاوردهای عملیات «والفجر 1» در اردبیل بازخوانی و تبیین می‌شود

اردبیل- فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، عملیات والفجر ۱ توسط تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان بازخوانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم سید علی تدین بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: عملیات والفجر ۱ در طول هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی-فرهنگی دفاع مقدس توسط تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل بازخوانی و شبیه‌سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عملیات در سه مرحله در مناطق «عین خوش» و «دهلران» در فروردین ماه سال ۱۳۶۲ انجام شد، گفت: استان اردبیل نیز ۱۰۸ شهید والامقام را در این عملیات تقدیم کرده که برای پاسداشت یاد و خاطره این شهدا برنامه والفجر یک در ایام هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی-فرهنگی برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل از آغاز به کار این نمایشگاه از یک شهریور ماه در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و افزود: ایستگاه صلواتی قایق سواری نیز مانند سال‌های قبل در دریاچه شورابیل به همت یگان دریایی سپاه استان دایر خواهد بود.

سردار تدین بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در نمایشگاه رزمی-فرهنگیبرای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس در این مجموعه اجرا خواهد شد.

وی افزود: همه ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی باید دست به دست هم دهند تا هفته دفاع مقدس، برای مردم اردبیل هفته‌ای همراه با معنویت و احساس غرور و امید باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل افتتاح شد