غافلگیری دزدان خانه های مرزداران با شلیک مقتدرانه پلیس / در بالای دیوار غافلگیر شدند


غافلگیری دزدان  خانه های مرزداران با شلیک مقتدرانه پلیس / در بالای دیوار غافلگیر شدند

حوادث رکنا: گ سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارقان منزل حین سرقت در محله مرزداران خبر داد و گفت: سارقان با پلاک سرقتی اقدام به سرقت می‌کردند.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ " عبدالرضا محمدی " گفت: تیم عملیات کلانتری 139مرزداران در حال گشت زنی در مرزداران بودند که برابر اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر حضور باند سارقان منزل در یکی از خیابان ها سریعا وارد عمل شده و در نشانی اعلامی حاضر شدند.

وی گفت:ماموران با حضور در محل یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگی روشن در حالی که راننده آن پشت فرمان به همراه یکنفر سرنشین آماده به حرکت بود را مشاهده کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودرو متعلق به خودروی تیبا و سرقتی می باشد افزود: دونفر متهم از روی دیوار یکی از منازل در حال خروج رویت شدند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تصریح کرد: یکی از متهمین در صحنه موفق به فرار و متهم دیگر سوار بر خودرو شده و متواری شدند در یک تعقیب و گریز در نهایت با تیراندازی پلیس، خودرو متوقف و 3 متهم دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه متهمان ۳۰الی ۳۸ ساله دارای سوابق متعدد سرقت از منزل به جرم خود و سرقت منزل به همراه یک متهم متواری شده در شمال غرب تهران معترف شدند خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا