مشارکت 22 هزار نیروی امنیتی و خدماتی برای ایجاد امنیت زائران اربعین در کربلا


مشارکت 22 هزار نیروی امنیتی و خدماتی برای ایجاد امنیت زائران اربعین در کربلا

فرماندهی عملیات الفرات حشد شعبی از حضور ۲۲ هزار نیروی امنیتی و خدماتی برای ایجاد امنیت زائران اربعین در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، «سجاد الاسدی» مسئول عملیات الفرات حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: تعداد نیروهای امنیتی و سازمانی شرکت کننده در تامین امنیت مراسم اربعین در کربلای معلی بیش از 20 هزار مجاهد، داوطلب و خدمتگذار است.

الاسدی افزود: نزدیک به 10 هزار مجاهد و هشت هزار داوطلب و چهار هزار نیروی خدماتی، سازمانی در مناطق مختلف کربلای مستقر شدند.

وی ادامه داد: تلاش ها به حفاظت، امنیت، تلاش خدماتی، سازماندهی حرکت خودروها، بازکردن گلوگاه ها در خیابان ها و جاده های مملو از زائر تقسیم می شود.

در همین حال، حشد شعبی در عراق در بیانیه ای اعلام کرد: تیم های مواد منفجره در حشد شعبی خمپاره اندازها و خمپاره هایی را در کربلای مقدس کشف و ضبط کردند.

حشد شعبی در این بیانیه آورده است: این تیم ها براساس گزارش شهروندان وارد عمل شدند و وجود اشیاء عجیب در نزدیکی ایست بازرسی الرجبیه در مرکز استان کربلای معلی را تایید کردند که پشت یک موکب رها شده بود و با همکاری دفاع مدنی کشف و ضبط، و به اداره اطلاعات کربلا تحویل شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟