مرگ دلخراش مامور راهداری در اتوبان کاشان - قم


مرگ دلخراش مامور راهداری در اتوبان کاشان - قم

کاشان - مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان از مرگ دلخراش مامور راهداری در اتوبان کاشان-قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد بابایی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر یک سانحه تصادف در اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: مأموران اورژانس کاشان بلافاصله در محل حادثه حاضر و نسبت به انجام فعالیت‌های درمانی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک نفر عابر بود، ابراز داشت: متأسفانه این فرد که یکی از مأموران راهداری بود جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان با اشاره به اینکه این حادثه در ساعات پایانی پنج شنبه شب رخ داد، تصریح کرد: محل وقوع این حادثه حوالی شرکت شیر پاستوریزه بود.

وی با اشاره به اینکه فرد متوفی ۳۵ ساله بود، گفت: پنج نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ هم به صورت جزئی دچار حادثه شده بودند که در محل درمان شدند.

بابایی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، افزود: با توجه به سیل بازگشت زوار اربعین از مرزهای شش گانه از هموطنان عزیز می‌خواهیم در هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

گفتنی است اتوبان کاشان یکی از پرحادثه ترین اتوبان‌های استان اصفهان است که پلیس بارها در ارتباط با تصادفات مکرر این جاده و نا ایمنی آن ابراز نگرانی کرده و به مسئولان هشدار داده است اما همچنان هر هفته این جاده ترانزیتی جان تعدادی از هم وطنان را می‌گیرد که لازم است اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ارتباط با ایمن‌سازی این جاده به شکل جدی اقدام کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)